جلسه مسئولان اولین همایش علمی منطقه ای کانون انجمن های مهندسین جوش ایران ( همایش منطقه ای مهندسی جوش و بازرسی فنی خوزستان ، 26 و 27 بهمن ماه 95) با استاندار محترم خوزستان و اعلام حمایت جناب آقای دکتر شریعتی از همایش علمی بهمن ماه: 

در این جلسه که در روز یکشنبه 95/10/5 از ساعت 19:00 تا 20:30 با مساعدت و همراهی مسئولان و اساتید محترم دانشگاه شهید چمران اهواز در محل استانداری خوزستان تشکیل گردید ضمن بیان اهمیت جوشکاری و جایگاه ویژه آن در صنعت و ساختمان، اهداف اولین همایش علمی منطقه ای مهندسی جوش و بازرسی فنی تشریح گردید. همچنین مشکلات اشتغال فارغ التحصیلان رشته جوش مطرح شد و طرح ” توسعه صنعت جوش با رویکرد اقتصاد مقاومتی” در کانون انجمن های مهندسین جوش ایران معرفی گردید. لازم به توضیح است یکی از اهداف مهم این طرح، موضوع اشتغال و افزایش توان تخصصی کارکنان در صنعت جوش می باشد که اولین نشست هماهنگی آن در حاشیه همایش بهمن ماه باحضور مسئولان انجمن های پایلوت طرح برگزار خواهد شد. در ادامه ضمن اشاره به تفاهم نامه های فی مابین انجمن مهندسین جوش خوزستان، نظام مهندسی ساختمان و اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان، تقاضا نامه معرفی انجمن خوزستان به سایر ادارات و سازمان های استان به استاندار محترم تقدیم گردید.
لازم به ذکر است تقاضای تشکیل جلسات معرفی انجمن های مهندسین جوش کشور به اغلب استانداری های کشور از سوی دفتر مرکزی کانون ارسال شده است که درصورت نیاز با حضور رئیس و یا سایر مسئولان کانون همراه خواهد بود.