به همت نظام مهندسی ساختمان استان تهران و کانون سراسری مهندسین جوش ایران تفاهم نامه استاندارد مورد بررسی قرار گرفت. مهندس علی نبی ئی رییس کمیته استاندارد سازمان طی خوش آمد گویی به انجمن های حاضر در جلسه پیشنهاد تشکیل جلسات منظم و نشست های تخصصی و کار گروه هایی در جهت رسیدن به تفاهم نامه های جدید واجرایی نمودن استاندارد 3834 و بحث بازرسی های سازمان در حوزه جوش وکمک به سطح ارتقا کیفی مهندسان و سازندگان ذیصلاح خبر داد

در این نشست ریاست کانون مهندسین جوش ایران ، اعضاء کانون انجمن صنفی جوش ایران ، ریاست انجمن و رییس هیات مدیره سازندگان ، معاونت خدمات مهندسی و جمعی از مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران حضور بهم رسانده وایراد سخن نمودند .

در پایان سخنان مهندس علی نبی ئی اشاره کرد : اقدامات موثر و خوبی که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در خصوص بحث تفاهم نامه استاندار به کار برده است می توان به آموزش ها و بازدید های تخصصی و نشست های علمی و مباحث مطرح شده و پوشش خبری و رسانه ای اقدام شده در خصوص آگاهی و سطح علمی مهندسان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به آن اشاره کرد.
در این جلسه پيشنهادگرديد آموزش تخصصی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران جهت آگاه سازی مهندسان صورت پذیرد که از طریق واحد روابط عمومی سازمان اطلاع رسانی خواهد شد وجلسه فوق با صلوات برحضرت محمد(ص) و آل محمد(ص) به پایان رسید .

نمایندگان کانون در این جلسه آقایان دکترکلانتریان ، دکتر رزازی، جناب آقای اسداللهی، مهندس بهرامی فرد، مهندس سلطان محمدی و مهندس زارعی بودند که به تبیین اهداف کانون، محورهای تفاهم نامه و خدمات قابل ارایه توسط اعضای انجمن های مهندسین جوش کشور پرداختند.