درپی پخش زنده ویژه برنامه بارکد درخصوص وضعیت صنعت جوشکاری در کشور که با محوریت کانون مهندسین جوش ایران برگزار شد، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رسما از کانون برای حضور در جمع برگزیدگان کشور دعوت به عمل آورد

این همایش با حضور رئیس و مدیران صدا و سیما و وزیر صنعت، معدن و تجارت در تاریخ ۹۷/١٢/٢٧برگزار شد و حاضرین در یک برنامه زنده تلویزیونی به بیان مشکلات و نظرات خود پرداختند همچنین در انتها مهمانان در ضیافت شام حاضر شدند که در این برنامه نیز مذاکرات ادامه یافت.

درپی مذاکره نمایندگان کانون با جناب آقای دکتر علی عسکری و مدیران صدا و سیما مقرر گردید کانون در تهیه یک مستند در خصوص صنعت جوشکاری با صدا و سیما همکاری نماید همچنین ریاست سازمان صدا و سیما با اذعان به اهمیت صنعت جوشکاری دستورات و سفارشات لازم را برای معرفی کانون در برنامه های مختلف به مدیران ابلاغ نمودند.

علاوه بر این تلاش ها و دستاوردهای انجمن های استانی خصوصا در استانهای آذربایجان غربی ، کرمان و خوزستان همچنین انعقاد تفاهم نامه با سازمان نظام مهندسی استان تهران به اطلاع مسئولین ارشد صدا و سیما رسید و در خصوص پوشش استانی برنامه ها نیز قول مساعد داده شد.

در اینجا لازم است از توجه مسئولین صدا و سیمای جمهموری اسلامی ایران که برای اولین بار این فرصت را در اختیار صنعت جوشکاری کشور قراردادند همچنین تلاش ها و هماهنگی های قابل تقدیر دبیر، مدیر نظارت و بازرسی و نایب رئیس محترم کانون همچنین پشتیبانی اعضای محترم هیئت مدیره قدردانی نمائیم.

نمایندگان کانون در این نشست : جناب آقای دکتر رضا کلانتریان، جناب آقای مهندس احمد بهرامی فرد ، جناب آقای اسداللهی و جناب آقای مهندس سلطان محمدی.

روابط عمومی کانون مهندسین جوش ایران